
keskiviikko, 6. kesäkuu 2007
Versio 2
Laitan nyt vielä toisen kuvan täytöhyypästä, minusta tämä on kaunis lintu.


keskiviikko, 6. kesäkuu 2007

Sekalaisia kuvajaisia omaksi iloksi ja muiden harmiksi tai toisinpn.
Harrastukset: elepvien vietto ja kiireisinaikoina valokuvaus.
Kommentit